Základní cviky – nevratné poškození páteře

Cviky, které přetěžují bederní páteř by ze zdravotních důvodů neměly cvičit sportovci, kteří nejsou starší 18ti let a začátečníci!

Porovnání závodnic Ms. Olympia 07

Porovnání závodnic Ms. Olympia, které se letos umístili do čtvrtého místa.

Kvalifikace žen na Figure Olympia 07

Momentální kvalifikace nabízí 23 závodnic, které budou bojovat o nejlepší umístění na stupni vítězů 28. září v Las Vegas v Nevadě.

Creatin – pravda o Creatinu!

Znáte vlastnosti Creatinu dobře? Nepodceňujte ani nepřeceňujte tento výrobek ve své suplementaci. Zkuste Creatin spojit s dávkováním Glutaminu.

Trénink pro úplné začátečníky 3. možnost

Třetí možnost je používána málo, ale přitom je pro naprosté začátečníky nejvýhodnější. Začátečníci tomuto tréninku příliš nedůvěřují, jelikož do tréninku nejsou zařazeny všechny svalové skupiny.

Objemový jídelníček Ronniho Colemana

Objemový jídelníček Ronniho Colemana zaujme každého, kdo se snaží nabrat svalovou hmotu. Takový jídelníček jste ještě neviděli!

Zvedání ramen ve stoji s velkou činkou

Zvedání ramen ve stoji s velkou činkou patří mezi základní cviky budující svalovou hmotu trapézů. Po zařazení tohoto cviku do tréninku dostávají trapézové svaly potřebný impuls k růstu.

Nemám chuť k jídlu, co stím?

Časté dotazy, které nám do redakce chodí, jsou ohledně nechuti u velkého množství jídla, které se snažíte sníst, aby jste tělo zásobovali dostatečným množstvím kvalitních živin pro růst svalů.

Sacharidové přípravky – Gainer

Příjem sacharidů by neměl podceňovat nikdo, kdo to s cvičením myslí vážně, ať už chcete nabrat či schodit sacharidy musí být nezbytnou součástí vašeho jídelníčku.

Výběr posilovny – poprvé do Fitka

Pokud chcete začít pravidelně cvičit, musíte se nejdříve rozhodnout do jaké posilovny budete chodit. Dozvíte se podle čeho takovou posilovnu vybrat a co si vzít s sebou až do ní půjdete.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.