Články o fitness | Sportovní výživa

 

Strečink – přední část stehna (kvadriceps)

Přední stranu stehna má velké množství sportovců zkrácenou a proto je nutné tento problém brát na vědomí a odstranit ho jednoduchým cvičením.

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem je další variantou jak procvičit trapézové svaly z jiného úhlu.

Vaječná omeleta s hráškem

Omelety se dají připravit na mnoho způsobů. Příprava omelety s hráškem je chutnou a jednoduchou snídaní, kterou připravíte za několik málo minut.

Jak rychle vyrýsovat

Často se ptáte jak prakticky vyrýsovat, jak se zbavit přebytečného tuku, který obklopuje vaše svaly. Ukážeme si několik nejlepších typů, jak vyrýsování rychle dosáhnout.

Smažený losos

Jemné lososí maso osmažené na oleji, vůně a chuť po grilovacím koření a soli. Rybí chuť je vyvážena citrónovou šťávou a sojovou omáčkou. Pokrm dostává jemnou chuť po použitých přísadách.

První jídlo po tréninku bílkoviny nebo sacharidy?

Každý kdo se snaží shodit či přibrat svalovou hmotu, by měl vědět co má jeho první jídlo po tréninku obsahovat. Vysvětlení toho jakou stravu přijmout a proč se dozvíte zde.

Mrtvé tahy pro pevný zadeček

Senzační tajná zbraň na propracování vašeho zadečku. Jeden z nejúčinnějších cviků pro spodní partie těla. Máte stále problémy vytvarovat vaše pozadí. Procvičujete neustále zadeček?

Jak často chodit do posilovny?

Než si položíme otázku jak často chodit do posilovny, je nutné přesně vědět čeho chcete posilováním dosáhnout.

Chci nabrat více hmoty, ale jak na to?

Cvičíte několik měsíců, podařilo se vám přibrat nějaké to kilo svalové hmoty navíc? Jste celkově spokojeni, ale další přírůstky se již nedaří. Prolomte stagnaci a porostete.

Mrtvý tah - technika správného provedení

Mrtvý tah patří mezi ty nejzákladnější cviky pro zvýšení síly a svalové hmoty. Při provádění tohoto cviku s těžkými váhami je však třeba bezpečně zvládat techniku tohoto cviku.

 

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.