Články o fitness | Sportovní výživa

 

German Volume Training

German Volume Training neboli zkráceně GVT je nový tréninkový systém, vyzkoušený již řadou známých i neznámých kulturistů po celém světě a to s výraznými výsledky.

Leh sed na zemi

Leh sed na zemi je snad nejznámnějším cvikem pro procvičení břišních svalů. Ale také se u něj dělá řada zbytečných chyb, které snižují efektivitu cvičení.

Špenátová polévka

Výrobní postup špenátové polévky je upraven tak, aby byl co nejjednodušší a příprava byla co nejrychlejší. Polévka je hustší, vůně a chuť po použitých potravinách a přísadách.

Smažený kuřecí řízek

Řízek z kuřecích prsou usmažený do nazlátlé barvy. Maso je dokonale propečené, měkké a vláčné. Vůně a chuť jsou typické smaženým jídlům.

Cviky pro objem bicepsů

Pokud chcete rozvíjet svoje bicepsy, musíte znát základní rozdíly mezi cviky, které používáte v tréninku bicepsových svalů a dobře těchto znalostí využít ve svůj prospěch.

HCA - spalovač tuku

HCA je spalovač, který přijatou energii z cukrů neukládá ve formě podkožního tuk, ale přeměňuje sacharidy na glykogen - svalovou energii.

Příprava Müsli tyčinky

Také se vám stává, že ve spěchu nemáte čas se plnohodnotně najíst a nebo máte chuť na něco sladkého. Zkuste nedostatek času a vaše chutě spojit a připravte si doma Müsli tyčinku.

Vše o vitamínu C

Použití vitamínu C v kulturistice a fitness. Seznam přírodních zdrojů vitamínu C. Dávkování vitamínu C.

Jak často chodit do posilovny?

Než si položíme otázku jak často chodit do posilovny, je nutné přesně vědět čeho chcete posilováním dosáhnout.

Trénink pro úplné začátečníky 3. možnost

Třetí možnost je používána málo, ale přitom je pro naprosté začátečníky nejvýhodnější. Začátečníci tomuto tréninku příliš nedůvěřují, jelikož do tréninku nejsou zařazeny všechny svalové skupiny.

 

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.