Články o fitness | Sportovní výživa

 

Kuřecí prsa na másle se šunkou

Drobnější kousky opečeného kuřecího masa z kuřecích prsíček s plátky prohřáté šunky. Vůně a chuť jsou jemné po použitých surovinách a přísadách.

Objemový trénink pro mírně pokročilé - 3 dny

Objemový trénink na 3 dny je připraven pro ty, co mají čas jen na tři tréninky v týdnu. I třemi tréninky můžete výborně odcvičit celé tělo. Trénink si je možné vytisknout.

Leh sed s nohama na lavici

Leh sed s nohami na lavici rozvíjí celou břišní stěnu. Cvik můžete provádět v posilovně nebo doma se zvednutými nohami na lavici či židli.

Dřepy – otázky a odpovědi

Cvičíte rádi ve fitku dřepy nebo o nich teprve uvažujete? V obou případech si přečtěte následující řádky, které vás pomohou nasměrovat, ke správné technice provedení cviku a ukáží jeho výhody a rizika.

Alkohol a posilování

Často se ptáte jestli jedno pivo či více alkoholu požitý o víkendu zabraňuje svalovému růstu. V článku naleznete všechny odpovědi, na které se tolik tážete.

Somatotyp – Endomorf

Endomorfní typ sportovce má problémy s tukem. Růst svalové hmoty je celkem rychlý, ale většinou za cenu přibrání s tukovým podílem.

Co jíst? Nabírání svalové hmoty

Nábírání svalové hmoty úzce souvisí s příjmem kvalitní výživy po celý den. Co a kdy jíst se dozvíte v tomto článku, který postupně odkazuje do jednotlivých příbuzných témat.

Zdroje bílkovin v potravinách

O bílkovinách se toho napsalo již mnoho. Snad v každém časopise o kulturistice a fitness najdete článek o důležitosti bílkovin. Přinášíme vám přehled těch největších potravinových zdrojů bílkovin.

Trénink pro úplné začátečníky 3. možnost

Třetí možnost je používána málo, ale přitom je pro naprosté začátečníky nejvýhodnější. Začátečníci tomuto tréninku příliš nedůvěřují, jelikož do tréninku nejsou zařazeny všechny svalové skupiny.

Nepodceňujte příjem Aminokyselin

Proč vlastně investovat peníze do aminokyselin a jaké aminokyseliny jsou nejlepší pro rychlé nabírání svalové hmoty? Naleznete zde základní informace o aminokyselinách.

 

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.