Články o fitness | Sportovní výživa

 

Trénink pro úplné začátečníky 3. možnost

Třetí možnost je používána málo, ale přitom je pro naprosté začátečníky nejvýhodnější. Začátečníci tomuto tréninku příliš nedůvěřují, jelikož do tréninku nejsou zařazeny všechny svalové skupiny.

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem je další variantou jak procvičit trapézové svaly z jiného úhlu.

Leh sed na zemi

Leh sed na zemi je snad nejznámnějším cvikem pro procvičení břišních svalů. Ale také se u něj dělá řada zbytečných chyb, které snižují efektivitu cvičení.

Kladivový bicepsový zdvih

Kladivový bicepsový zdvih je jediným cvikem rozvíjející hluboký sval pažní, který tvaruje paži. Bez důkladného rozvinutí tohoto svalu budou vaše paže stále ploché.

Vaječná omeleta se šunkou a rajčaty

Zpestření klasické vaječné omelety krájenou šunkou a kousky rajčaty. Pokrm má příjemnou chuť po šunce a rajčatech.

Posilovací stroje ve vašem tréninku

Ten kdo vstoupí poprvé do posilovny, je určitě překvapen masou strojů, které vypadají jako příšery z nějakého sci-fi filmu.

Nabírací jídelníček

Máme pro vás připravený praktický objemový jídelníček, který si můžete vytisknout pro vlastní potřebu.

Jaký proteinový přípravek si koupit?

Na trhu je nepřeberná škála proteinových výrobků, které každý prodejce vychvaluje pro svůj maximální prodej a o svém výrobku napíše cokoli.

Náhrada dřepů!

Dřepy jsou pro budování svalstva stehen velmi dobrým cvikem. Nahraďte dřepy jinými plnohodnotnými cviky.

Domácí trénink II. – stačí základní vybavení

Článek je dalším pokračováním série domácích tréninků, které si tolik žádáte. V domácím tréninku I. jsme se zaměřili na jeden tréninkový den. Nyní si trénink rozdělíme do dvou dnů.

 

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.